AvA.blink-182.cz Plus44.blink-182.cz Box Car Racer Praha 2012 FaceBook AvA-Plus44.com & blink-182.cz Distro.cz Odkazy
Nick:
Heslo:

Registrace
Zapomenuté heslo
Registrováno 251 Blinkáčů
.:Anketa:.
Budete i nadále poslouchat Angels & Airwaves?
  Tom u mě tak klesnul, že ne! (26)
 
  Tom mě sice naštval, ale budu. (194)
 
  Nejdřív to musím vstřebat a pak uvidím. (27)
 
  Rozhodně ano! (123)
 
  Ne, nikdy jsem je neposlouchal. (168)
 


Celkem hlasovalo: 538
(archiv)
.:Vzkazy:.
\r\n
.:Komentáře:.
 » (Redakce, 7.11.16)

 » viete mi povedat, ci tie
jeho knihy budu ...
(valter, 6.11.16)


 » (Důša, 6.11.16)

 » (LIBas, 21.8.16)

 » Album California je
naslapena,pro me za ...
(papuc, 28.6.16)


.:FaceBook:.
.:Počítadlo:.
Přidej se k nám na FaceBooku! Přispěj nám na provoz webu Změň si vzhled blink-182.cz
13.01.2013 v 18:07 (cross), 8079x přečteno
Začátkem tohoto měsíce vyšel rozhovor s koproducentem a zvukařem Dogs Eating Dogs - Chrisem Holmesem. Přečtěte si například, jaký má názor na podobnost písní s ostatními projekty nebo jak ovlivnil toto EP odchod od labelu.

Jaký byl pro tebe přechod od průběžné práce na Neighborhoods, která trvala dva roky k Dogs Eating Dogs, kde tohle zabralo jen něco přes měsíc?
Velmi divoká, ale přesto obvyklá jízda.

Na Neighborhoods jsme dělali průběžně dva roky, z čehož nejvytíženější byl poslední měsíc nebo tak. Přišel jsem na to, že pokud si s kapelami stanovíte termín, kdy má vše být hotové, tak si toho do poslední chvíle nabalíte co nejvíc a ještě něco k tomu. Nic není hotové dříve. Vždy je třeba nějaký čas navíc. Říkám tomu „dokončenínahrávkytida“.

Najelo se na to rychle pokud jde o nápady, na které se zaměřit a plánování jak to v časovém rámci stihnout.

Moje role byla v podstatě stejná co by koproducent a zvukař. Jako koproducent se snažím vyjádřit to, co si myslím, že budou posluchači chtít slyšet a také se starám o píseň a porovnávám umělecké touhy kapely. Na konci dne se tihle tři chlápci rozhodnou, co dělat, ale pro svůj klid se do toho mohu vložit a říct svůj názor a snad i nabídnout na věci jiný pohled.

Jako zvukař se snažím ctít odkaz zvuků z předchozích nahrávek a přidat k tomu trochu vylepšení. Pokud například posloucháte TOYPAJ, Travisovy Tom-tomy zní ohromně. Totéž jsem se rozhodl udělat s touhle nahrávkou. Líbí se mi vokály na „Untitled“ a rozhodnul jsem se použít stejný mikrofon i postup nahrávaní. Pro ještě větší preciznost jsme jinak nastavovali bicí skoro u každé části každého songu. Třeba pro předrefrény „Pretty Little Girl“ jsme použili 13“ Hi-haty, abyste mohli slyšet každý Travisův úder a v samotném refrénu pak uslyšíte pěkně nakřápnutý zvuk rytmičáku od Orange County Drums and Percussion.

Jediná změna v mé roli byla ta, že jsem se víc zapojil do doručování alba a ujišťoval se, že dorazilo na iTunes a do balíčků, které si pak lidi předobjednali.

chris holmes
Fanoušci neustále diskutují o tom, zda nové songy zní víc jako +44 nebo AvA, ale zdá se, že čára mezi těmito dvěma odlišnými je s každým songem víc a víc prolnutá. Myslíš, že se bude dál rozostřovat?
Pro mě, čím víc posloucháte Neighborhoods a Dogs Eating Dogs, se čára mezi nimi rozpouští.

Budu opakovat, co jsem již předtím řekl. Je přirozené, že slyšíte podobnosti. Členové kapel jsou pořád ti stejní. Řekl bych, že pokud si projedete repertoár blink, uslyšíte +44 a AvA ještě předtím, než existovaly.

Řeknu vám, stejně jako jsem to již řekl klukům, že pro mě je největším rozdílem tempo písní. Myslím že blink-182 se mohou úspěšněji poprat s širším rozsahem tempa než +44 a AvA.

Rád poslouchám, co ti tři dokáží se svižnějším tempem. Tím nemyslím pouze vracet se zpět k tomu, co je dnes považováno za klasický pop-punk. Myslím tím vypořádat se s pop-punkovými tempy s estetičností, kterou dnes máte. Jistota širokého rozsahu tempa je pro mě klíčovým programem.


Nedávno jsem četl výrok Toma o tom, že tentokrát bylo ve studiu více smíchu, na rozdíl od nahrávání Neighborhoods. Co podle tebe bylo tentokrát jinak a změnilo to způsob, jakým jsi na EP pracoval?
Nemůžu mluvit za Toma. Ale co mohu říct, je, že dělat novou nahrávku po dlouhé pauze je výzva. Zvláště pro úspěšnou kapelu, která má velká očekávání. Je to práce, je to zábava, ale ne každý moment je zábavný. Takže pokud se vám podaří tohle překonat, pak je to příště přirozeně snadnější.

Být v prostoru, kde můžete říct, co si myslíte, bez obav, že ublížíte ostatním je hodně podstatné.


Pomohla vám při tvoření těchto pěti písní svoboda, kterou jste předtím neměli? (osvobození se od labelu)
Nemyslím si, že by se naše snaha v závislosti na nahrávací smlouvě nějak změnila. Ve chvíli, kdy píšete, píšete ty nelepší songy jaké dokážete. Myslím, že chtíč a touha uskutečnit to, co jsme si stanovili byly zesíleny termínem pro dokončení.

Ačkoli být osvobozeni od labelu je určitě novou výzvou.

Je pár věcí, které labely dělají dobře. Když jste jednou hotovi s nahráváním, můžete odevzdat nahrávku a label se o ni postará. Dají ji do obchodů do zemí, o nichž jste neměli ponětí, že existují…dají vás do rádia…a nebo na jeden nebo dva billboardy.

No a tentokrát jsme dokončili nahrávku a teď co? Ujistit se, že máme balíčky, že jsou podepsané všechny plakáty do balíčků a že jsme na iTunes.

Je to vážně zcela jiná úroveň zvládat to sami a myslím, že se toho kluci dobře uchopili.


Pretty Little Girl je pro fanoušky asi nejspornější skladba na EP, díky hostování Yellawolfa. Jaké to bylo přimíchat to do písně a být si vědom potencionálního efektu na skalní posluchače?
Souhlasím! Pořád to rozebírám.

Původní myšlenka, kterou jsem měl, byla: „Proč ne? Pokud to má být další verze písně, tak jo. Budeme mít originál s otevřenou bridge částí a pak tuhle alternativní verzi s Yellawolfem.“

Když jsme nahrávku dokončovali, všichni tíhli k té s Yellym, takže jsme dali na EP ji. Myslím, že jsou skvělé obě verze a bylo by docela zajímavé vidět, co si lidi pomyslí, když vypustíme ven tu s otevřenou bridge. Tím ale neříkám, že to uděláme!


Co je na tomto EP podle mě nejvíc vzrušující je to, co případně vyjde v budoucnu – jak se zvuky víc mísí. Co myslíš, že ještě vyjde?
Doufám, že se všichni budeme moci sejít na neutrální půdě a začít pracovat na nových písních a pak z nich sadu opravdu vybrat a jít do studia a nahrát je jako za starých dobrých časů.

Co ti tři dělají v jedné místnosti je mimořádné a musíme toho udělat víc!
Překlad Daila






Komentářů: 2 | RSS |




Komentář ze dne: 13.01.2013 23:51:04     Reagovat
Autor: myso [Blink-182.cz Fan]     Staň se naším fanouškem na FaceBooku
Notice: Undefined offset: 5 in /home/ftpsite/blink-182.cz/www/view.php on line 289

Titulek:
Super článok, inak na youtube je už dosť verzií Pretty Little Girl bez Yelawolfa, ale vždy je to len postrihané z tých ostatných častí songu a t.j. bez toho bridgu, do ktorého pánko žltý psík rapuje :-D

Komentář ze dne: 13.01.2013 23:52:41     Reagovat
Autor: myso [Blink-182.cz Fan]     Staň se naším fanouškem na FaceBooku
Notice: Undefined offset: 5 in /home/ftpsite/blink-182.cz/www/view.php on line 289

Titulek:
*teda žltý vlk alebo skôr ukričaný vlk, či čo to má to jeho meno byť :-D

Jméno (přezdívka): 
Titulek: 

[Ochrana proti spamu]
Co je zítra za den? (bez diakritiky): 

(Dnes je sobota/sobota)

    

Design: cross, POET | Kód: phpRS | Všechna práva vyhrazena. © 2006-2013 | Přihlásit se