AvA.blink-182.cz Plus44.blink-182.cz Box Car Racer Praha 2012 FaceBook AvA-Plus44.com & blink-182.cz Distro.cz Odkazy
Nick:
Heslo:

Registrace
Zapomenuté heslo
Registrováno 251 Blinkáčů
.:Anketa:.
Budete i nadále poslouchat Angels & Airwaves?
  Tom u mě tak klesnul, že ne! (25)
 
  Tom mě sice naštval, ale budu. (194)
 
  Nejdřív to musím vstřebat a pak uvidím. (27)
 
  Rozhodně ano! (117)
 
  Ne, nikdy jsem je neposlouchal. (165)
 


Celkem hlasovalo: 528
(archiv)
.:Vzkazy:.
\r\n
.:Komentáře:.
 » (Redakce, 7.11.16)

 » viete mi povedat, ci tie
jeho knihy budu ...
(valter, 6.11.16)


 » (Důša, 6.11.16)

 » (LIBas, 21.8.16)

 » Album California je
naslapena,pro me za ...
(papuc, 28.6.16)


.:FaceBook:.
.:Počítadlo:.
Přidej se k nám na FaceBooku! Přispěj nám na provoz webu Změň si vzhled blink-182.cz
12.02.2015 v 13:21 (El), 2166x přečteno
S ohledem k tomu, co se stalo v nedávné době, je poměrně jednoduché zapomenout na to, že v době, kdy Blink-182 fungovali, opravdu fungovali normálně. Ať už odešel sám, nebo ho vyhodili, Tom DeLonge ušel kus cesty – od rošťáckého kytaristy s nosovým hlasem až k vizionáři, který hraje neuvěřitelné riffy a píše písničky od srdce. Vzhledem k tomu, že sága o jeho odchodu je téměř u konce, zavzpomínejme na jeho přínos tomuto legendárnímu triu s názvem Blink-182.

Refrén v „Josie“

Až do roku 1997, kdy spatřilo světlo světa album Dude Ranch, a s ním i tenhle zábavný a zběsilý song, mohli mít běžní posluchači pocit, že Hoppus je jediný zpěvák kapely. Poté ale přišel povzbudivý refrén od DeLonga: „I know that everything, know that everything, everything’s gonna be fine.“

První riff v „M+M’s“

Připusťte si to: Váš pohled se naplní úžasem kdykoli, kdy to přijde. DeLonge se díky svým mohutným, žhavým hammer-ons jednoduše dostal mezi ty nejlepší kytaristy. Zbytek písně je chytře puberťácký, ale tohle „kytaristovo kouzlo“ Vás absolutně dostane.

Refrén v „I Miss You“

„Don’t waste your time on me, you’re already the voice inside my head,“ zpívá ve své části, která zní jako z pozdní gotiky. Stylizovaní do černé a bílé ze sebe Blink udělali v klipu a písni úplné nové lidi. Tahle písnička ukazuje DeLongovu touhu objevovat svět až za hranice všech sprostých slov oživených o lumpárny.

Výroba vlastní kytary Fender v roce 1999

Tahle kráska byla perleťová a jednoduchá: Na pickguardu (u modelu Stratocaster nazýváný „slinták") se nacházela jen jedna regulace hlasitosti. S tímto modelem kytary od Fenderu ale mohli kytaristi vytvořit stejně drsné zvuky, jaké hráli Blink-182. Na pražcích kytary najdete usmívající se smajlíky. Originál je velice vzácný a drahý, ale někteří designéři prodávají repliky za asi pět set dolarů.

Založení značky Atticus

DeLonge vytvořil tuto oděvní společnost s Hoppusem a jejich kamarádem Dylanem Andersonem v roce 2001. Poté se zaměřili na výrobu unikátních triček s potiskem. Název pochází z knihy To Kill a Mockingbird, jejímž autorem je Harper Lee. Atticus je jméno jedné z hlavních postav – hrdinského otce. Atticus oblékal a stále ještě obléká odvážné mladé lidi. Kromě toho shromažďoval songy od kapel jako Alkaline Trio, The Used a dalších - to vše pro svá CD, která vznikala pod touto značkou jako kompilace.

 

Riff v „Stay Together for the Kids“

Melancholické brnkání zosobňuje pocity, které mohou mít děti při rozvodu svých rodičů. Tento vážný song z desky Take Off Your Pants and Jacket byl dalším triumfem v DeLongově osobním progresu. A navíc, jeho výbuch v refrénu „When you’re dead and gone, will you remember this night?“ Vás zasáhne přímo do srdce.

Refrén písničky „Mutt“

Nezapomeňme ani na to, jaký vtipálek by mohl DeLonge být. Tím nejlepším důkazem je právě tenhle song z Enema of the State. „She’s open, waiting for more. And I know he’s only looking to score,“ byla oblíbená hláška všech teenagerů tehdejší doby. Tahle sága plná lehkovážných a exhibicionistických dvojic, které k sobě absolutně nepasovaly, byla světlým bodem v DeLongově repertoáru.

Lip ring neboli piercing rtu

Považujme to za jeho „Marilyn Monroe znaménko krásy.“ DeLonge dělal pro lip piercingy to, co dělal Slash pro cylindry.

„Always“

Toho nádherné rozloučení na untitled (bezejmenné) desce Blink-182 z roku 2003 je pomyslným vrcholem tvorby Toma DeLonga. „Come on, let me hold you, touch you, feel you, always,“ je druh vášnivé prosby, která zní v každém opuštěném milenci.

„Ghost On The Dancefloor“

Tento první song z desky Neighborhoods byl tím hlavním, co spojilo Blink a Angels & Airwaves. Má euforii Blink a zároveň je vyrobené tak svědomitě, jak to dělá AvA. Slyšet DeLongův níže položený hlas, umožnilo i tomu nejskeptičtějšímu fanouškovi porozumět jeho dozrávání.

 

Překonání závislosti na Vicodinu

Odehrávalo se to ve stejnou dobu, kdy se Blink poprvé rozpadli, a zároveň se objevili Angels & Airwaves. DeLonge vedl dlouholetý boj s léky proti bolesti. Závislost na nich mu způsobily jeho chronické problémy se zády. V roce 2005 úspěšně dokončil svou abstinenci od léků. Svůj boj popsal v roce 2008 v rozhovoru pro Alternative Press (a také se zde vyjádřil ke spekulacím o návratu Blink-182).

„I’m Lost Without You“

„I swear that I could go on forever,“ trvá DeLonge na svém, opět na untitled (nepojmenovaném) albu. Je to mrazivá představa, vzhledem k tomu, že toto album bylo posledním, které společně nahráli ve studiu - tedy až do roku 2011. Tahle balada odhalila jeho cit pro drama. Je to píseň, která Vás donutí brečet. Jedná se o fenomenální rozloučení se všemi fanoušky Blink-182.






Komentářů: 0 | RSS | Zdroj: www.altpress.com |




K tomuto článku nebyl doposud přiřazen žádný komentář!

Jméno (přezdívka): 
Titulek: 

[Ochrana proti spamu]
Co je zítra za den? (bez diakritiky): 

(Dnes je středa/streda)

    

Design: cross, POET | Kód: phpRS | Všechna práva vyhrazena. © 2006-2013 | Přihlásit se