AvA.blink-182.cz Plus44.blink-182.cz Box Car Racer Praha 2012 FaceBook AvA-Plus44.com & blink-182.cz Distro.cz Odkazy
Nick:
Heslo:

Registrace
Zapomenuté heslo
Registrováno 251 Blinkáčů
.:Anketa:.
Budete i nadále poslouchat Angels & Airwaves?
  Tom u mě tak klesnul, že ne! (26)
 
  Tom mě sice naštval, ale budu. (195)
 
  Nejdřív to musím vstřebat a pak uvidím. (27)
 
  Rozhodně ano! (125)
 
  Ne, nikdy jsem je neposlouchal. (169)
 


Celkem hlasovalo: 542
(archiv)
.:Vzkazy:.
\r\n
.:Komentáře:.
 » (Redakce, 7.11.16)

 » viete mi povedat, ci tie
jeho knihy budu ...
(valter, 6.11.16)


 » (Důša, 6.11.16)

 » (LIBas, 21.8.16)

 » Album California je
naslapena,pro me za ...
(papuc, 28.6.16)


.:FaceBook:.
.:Počítadlo:.
Přidej se k nám na FaceBooku! Přispěj nám na provoz webu Změň si vzhled blink-182.cz
21.11.2007 v 18:43 (Čondra), 10639x přečteno
Prečítajte si rozhovor so slovenskou punk-rockovou kapelou Horská Chata.

Na začiatok by som sa chcel ešte poďakovat kapele, že si našli čas pre tento
rozhovor, ktorý bol robení formou e-mailu, kedže chalani popri hudbe ešte
aj študujú, takže ďakujem.
Dosť bolo rečí tu vám prinášame prvý rozhovor pre tento web s kapelou
Horská Chata, môžte sa pustiť do čítania...

Ako,kedy a kde vznikla kapela Horská Chata?Zakladatelia Kapely?
Rancho Santa Fe Lišo: Začnem najprv tou druhou otázkou. Takže zakladateľmi kapely vtedy ešte bez názvu boli Vaňťo (gitara, spev) a Lišo (Bicie). Toto zloženie o dvoch začalo hrávať po všeliakých priestoroch od drevárne až po pergolu jednej základnej školy čo bolo dosť komické hrávať popri upratovačkám ktoré si plnili prácu v poriadnom hluku:). Kapela už s názvom Horská chata vznikla v roku 2002 ale presný dátum neviem. Vtedy už fungovala v zložení Vaňťo (gitara, spev) Paľo (gitara. Spev) Lišo (Bicie) a Jano (basa).

Keď ste začali fungovať ako kapela, akým hudobným štýlom ste sa chceli vydať?Viem že všeobecne hrá vaša kapela Rock,Punk-Rock ale taktiež sú na vašich albumoch rôzne prvky metálu aspoň ja to tak vnímam, káždopádne vás nechcem škatulkovať, takže ako to bolo s vami?
Lišo: Pravdu povediac my sme sa nejako neupreli na jeden štýl že toto ideme hrať a takto to má byť, proste snažili sme sa napodobňovať našich vtedajších idolov ako Blink 182, Ine kafe, Green day a pod. My sme prvý rok hrali iba samé kovery takže o nejakej vlastnej tvorbe sa v našich začiatkoch nedá hovoriť. Naše terajšie pesničky sú také čo vychádza z nás a čo sa nám páči teda ako som už spomínal nie sú robené podľa nejakej šablóny. To čo počujete to sme my:)!!!
Vaňťo: To je pravda v našej hudbe je od kazdého člena niečo. Každý z nás počúva to svoje a ked sa stretneme niekde v strede vznikne song.Aj s prvkami metalu ako si spomínal. Veď čo može byť lešie ako energická pieseň s jemným nadychom Iron maiden a pod.:)

Kde a v ktorom roku ste odohrali svoj prvý koncert a aký to bol pre vás pocit?
Rancho Santa Fe Lišo: OOOOOOOOOO tak to viem úplne presne náš prvý koncert bol v roku 2002 v decembri na školskej akadémii kde sme síce hrali kovery ale bolo to fajn. Pocity? Samozrejme aspoň z mojej strany bola dosť veľká tréma, keď si na pódiu pred nejakou 400 ľudí čo na teba uprene pozerajú a čakajú čo tam ideš hrať tak to bolo dosť u nervoch ale dopadlo to nad naše očakávania!!!
Vaňťo:To hej vtedy sa mi triasli ruky ako pred infarktom. Ešte že mi do oči svietilo také to veľké bodové svetlo a nikoho som v hľadisku nevidel inak by som sa asi zosypal :) Ale teraz keď nato spomínam tak to bolo fajn, ľuďom sme sa páčili, aspoň to tak vyzeralo.

Možete nám podrobnejšie popísať akú aparatúru používate na koncertoch?čo sa týka Zosilňovačov,reprobední,gitár a bicích?Kedže našu stránku zvykne navštevovať veľa začínajúcich muzikantov a ludia oddaný hudbe vo všetkých smeroch.
Lišo: No na začiatkoch sme si museli aparáty požičiavať lebo sme nemali finančné prostriedky na svoje čo chvála bohu je už za nami, ale čo sa týka mňa tak na svojich akciách hrám na Pearloch s ktorými som nadmieru spokojný!!! Ale na ostatných koncertoch kde nás pozvú tak hrám čo tam je, nerobí mi problém zahrať na hocičom v tomto smere niesom extra náročný (samozrejme základ si nosím svoj ako dvojšlapku (yamaha) činely (sabian) ritmičák (pearl) a stojany (pearl)). Ku gitarovému aparátu sa vyjadrí Vaňťo lebo to je pre mňa španielska dedina :).
Vaňťo: Čo sa týka nášho gitarového aparátu je to jednoznačne hlava marshall. Aspoň pre mňa je to najlepší zvuk a som s ním úplne spokojný. Ja svoj celý aparát vlastne ešte stále skladám. Bedňu ešte nemám ale bude to marshall?Gitaru mám Ibanez ktorú už každú chvíľu vymením za novú asi Epiphone. No pre začínajúce kapely Ibanézy vrelo odporúčam nie sú drahé a v kombinácií s efektom BOSS Metalzone (na ktorom sme začínali) dostanete riadne nabrúsený zvuk. Basak ma basu Musicman a aparát Ashdown čo viac si može priať:).

Na československej hudobnej scéne ste už niekoľko rokov, môžete nám povedať s akými kapelami ste už koncertovali, respektíve boli na nejakom turné?
Plus 44 Lišo: Myslím že sme koncertovali už asi s každým kto hrá #61514; ale pre prehľad sú to kapely ako: Jaksi taksi, Plusminus, Ine kafe, Horkýže slýže, Editor, Digitus in recto, Problem atd. Ospravedlňujem sa kapelám ktoré som nespomenul ale fakt ich je strašne veľa. Vaňťo ma možno doplní. Mali sme aj turné a to nedávno s kapelou Editor ktoré bolo viac než úspešné a sme nesmierne radi že nás prišlo podporiť toľko ľudí, takže myslím že čo sa týka koncertovania toho mame dosť zasebou a dúfam že ešte viac predsebou.
Vaňťo:To je pravda za ten čas čo spolu hráme tých kapiel bolo naozaj veľa. Určite so slovenskej punkovej, punkrockovej asi s každým. Skôr sa opýtaj na nejakú konkrétnu a my ti povieme či sme s nimi hrali alebo nie&:);. Z tých českých môžem ešte spomenúť R.A.F. či Selfish

Tak a teraz budte úprimí, kde sa vám lepšie hrá na koncertoch a prečo?Na Slovensku alebo v Čechách ?-)
Lišo: Toto je dosť taká chúlostivá otázka lebo môžeme sa dotknúť jednej alebo druhej strany. Je to rôzne lebo keď je veľa ľudí na koncerte tak sa bavia rovnako bez ohľadu na to či sú to Česi alebo Slováci ale pravdou je že v Čechách frčí oveľa viac tento druh hudby čo hráme my. Tu nás každý porovnáva s Ine kafe a veľa ľuďom sa to nepáči čo naopak v Čechách je Ine kafe aj po rozpade stále populárne. Každopádne my nerobíme žiadne rozdiely takže keď je dobrá zábava nám je úplne jedno kde sme hlavne nech to spája ľudí s rovnakým hudobným cítením a nech sa poriadne zabávajú!!!
Vaňťo: Myslím si že v tom kde sa nám lepšie hrá rozdiel nie je ale mám pocit že v Čechách si troška viac ľudia vážia scénu ako u nás. To bude asi preto že sme Slováci. Keď na Slovensko príde Česká kapela tiež sa ľudia na nich dívajú trošku iným pohľadom, jednoducho sú zo zahraničia, asi v tom to bude. Ale to je len moje miniatúrne polemizovanie. Hrá sa nám všade rovnako dobre či v CZ alebo u nás.

Na, ktoré svoje koncertné vystúpenie nikdy nezabudnete, ktoré bolo podľa vás to najlepšie, čo ste kedy zahrali, v ktorom meste to bolo a prečo práve toto vystúpenie?
Plus 44 Lišo: ja určite nezabudnem na vystúpenie v Hruštíne s kapelou Horkýže slýže kde sme sa prvý krát stretli s viac ako 1000 ľudí a bol som z toho poriadne prekvapený. Tie pocity sa nedajú popísať!!! Bolo to super. Ale neviem povedať či to bolo najlepšie vystúpenie. Zažili sme veľa koncertov s ktorými sme boli nadmieru spokojný. My sa snažíme zahrať každé vystúpenie čo najlepšie aj keď určite je niekedy situácia kde to bolo lepšie inde horšie takže toto by musel porovnať niekto kto nás videl na každom koncerte :).
Vaňťo: To áno Hruštin bol super. No mne sa páčil aj koncert teraz nedávno na turné Edotor & Horska chata 2006/07 v Bratislave v Klube Randal. Zišlo sa tam okolo 300 ľudí a keď sme začali hrať prvý song pod nami sa strhla riadna búrka. Bolo to neuveritelné, vtedy som myslel že padne podnik:); Na chvíľu mi dokonca vypadol text. Ale tých dobrých kencertov bolo viac: Košice, Žilina, Martin a veľa iných miest. V klube môže byť aj čajová atmosféra ale keď vidíme Ľuďom úsmem na tvárach hra sa nám vždy výborne:)

Určite máte Na Slovensku aj v susedných Čechách veľa fanušikov, ktorý sa stotožnujú s vašou hudbou, ako vnímate vašich fanušikov a čo pre vás znamenajú ?
Lišo: Vnímame ich veľmi radostne a pozitívne, myslím že inak sa ani vnímať nedajú. Bez nich by toto všetko nemalo zmysel takže my sme vďačí za každého stáleho, nestáleho a samozrejme aj nového fanúšika ktorý má radosť z nasej hudby.
Vaňťo: Tak fanúšikovia znamenajú pre nás všetko, veď pre koho by sme hrali. My sa ich snažíme baviť a oni samozrejme bavia nás na pódiu a myslím si že táto spoločenská symbióza je najdôležitejšia

Váš posledný album z roku 2006 s názvom “Ludia vedia lietať” bol váš rádovo druhý štúdiový album,ak sa nemýlim,Ako dlho ste na tomto albume pracovali a kto bol strojcom hudby a textov tohto albumu?
AvA - profitux.czmin Lišo: Máš pravdu. Bol to druhý štúdiový album a prvý ktorý bol vydaný na lisovaných diskoch. Pracovali sme na ňom 2 roky ja to také optimálne číslo na spracovanie albumu pri všetkom tom koncertovaní a škole&:). Čo sa týka textov a hudby tak to mame na svedomí my až na pesničku wrong kde nám pomohol s textom Peťo Cingel a pesničku Ja viem kde hudbu a aj text spravil a venoval Sunchez.
Vaňťo: Na pesničkách ako takých či už na textoch alebo hudbe pracujeme naozaj spoločne. Teda okrem dvoch piesni ktoré spomínal Lišo Niekto donesie zaujímavú melódiu na skúške sa trocha vykrášli doplní, iný zase spraví text a hit je na svete:) Je to kolektívna práca.

K tomuto albumu máte natočené 2 videoklipy, ktoré sa mne osobne veľmi páčia, máte v pláne natočit ešte tretie video k tomuto albumu ?Kto vám hradil natáčanie týchto videí, išlo to z vašej kapsy alebo to hradil nejaký váš sponzor respektíve vydavateľstvo?
Plus 44 Lišo: Ďakujeme. Sú to také jednoduché klipy ale myslím že na prvé video je to fajn. Človek sa učí takže ďalšie video bude určite lepšie&:). Samozrejme chystáme natočiť ďalší klip ale neviem ti teraz s určitosťou povedať či to bude ešte k tomuto albumu alebo až k tomu tretiemu a ani presný čas točenia. Máme už nejaký materiál na ďalšie video ale momentálne sa sústredíme na ďalší album ktorý by sme chceli ísť nahrávať niekedy v zime takže nechajme sa prekvapiť kedy bude ďalšia klipovka. Všetko čo máme od aparatúry až po točenie albumov a klipov si hradíme sami (žiadny vydavateľ, žiadny sponzori – MY) každú korunu čo človek zarobí tak vrážame do hudby a keď niesú žiadne tak si musíme požičať inak to nejde.
Vaňťo: To je pravda zatiaľ všetko čo sme nadobudli sme si financovali zo svojich zdrojov. Každá našetrená aj nenašetrená koruna ide do kapely. Sponzor ani vydavateľ nie je, aj keď zmenu by sme privítali každá kapela vie o čom hovoríme. Môžem povedať že sme takí zadĺžení psi:); No napriek tomu nás to baví. Momentálne sme zavretý na skúšobni a pracujeme na nových veciach takže klip teraz neriešime ale určite bude a dúfame že bude dobrý.

Tak trochu ste mi už odpovedali na moju ďalsiu otázku, ktorú som vám chcel položiť ciže chystáte nový album, môžte nám prezradiť čo chystáte do konca roka ešte vystrájať? ďalšie koncertovanie?poprípade aké sú vaše plány na rok 2008?
Lišo: No je tam nejakých tých par koncertov po slovači, ale hlavne sa snažíme zameriavať pozornosť na novy album keďže chceme aby bol lepší ako ten pred tým tak mame ešte dosť roboty. Rok 2008? Určite bude všetko bude spojené s novým albumom od nahrávania cez koncerty až po nejaký ten klip uvidíme:). Myslím že teraz rozprávať o novom roku je ešte priskoro lebo veľa vecí sa mení z dňa na deň.
Vaňťo: Jasné do konca roka máme ešte nejaké koncerty, ale hlavne máme veľa roboty s novými vecami. No a rok 2008 bude určite plný koncertovania teda budeme sa snažiť čo najviac hrávať a propagovať nový album...Bude aj klip možno dva:), Ale nechcem nič zakríknuť všeličo sa môže stať. Zatiaľ sú to len plány.

Moja daľšia otázka znie, čo vás priviedlo k nápadu urobiť cover českej pesničky “Obchodník s deštem”, vo vašom podaní je to veľmi chytlavá,energická pesnička.
Lišo: Tak k tomuto sa ti vyjadrí Vanťo lebo celé to spáchal on:).
Vaňťo: Vtedy ta pesnička dosť letela. Okrem iného bola veľmi jednoduchá, hneď z počutia sa dala zahrať bez problémov. Aj trubkové sólo na konci(my ho hráme na gitare). Tak som si povedal prečo nie. Myslel som že by bolo fajn oživiť album songom ktorý keď si ľudia vypočujú prvý krát hneď vedia o čo sa jedná:)


Nedávno som čítal na vašom webe , že ste postúpili do semifinále súťaže kapiel Slovak Live Award(SLA) a že budete ďalej bojovať o postup do finále konkrétne v Košiciach, mohli by ste nám o tomto niečo povedať?
Lišo: Nechcem byť skepsa a nejako potierať pravidlá súťaže ale myslím že robiť postup kapiel do finále na báze publika čo tam bolo tak sa mi to zdá nefér lebo je logické že domáca kapela (boli tam 3) bude mať vačšie zastúpenie publika ako niekto z iného mesta. Boli sme svedkom ako tak starý rodičia dávajú hlasy svojmu vnukovi a to ešte ani nezačali hrať. Tak kde je teda tak objektivita? Ale je to za nami mali sme výlet do KE a sme bohatší a ďalšiu skúsenosť.
Vaňťo: Súhlasím s Lišom tá súťaž nedopadla dobre a to sme vedeli už keď sme tam prišli. Ľudia vchádzali do sály už s vyplnenými volebnými lístkami a to sa koncert ešte ani nezačal. Bolo to ako prezidentské voľby na Kube#61514; Nie sme žiadny panáci čo nevedia prehrávať ale toto bol vopred rozhodnutý boj.


Aký je váš názor na ludi ktorí sťahujú hudbu prostredníctvom internetu, predsa len sme v 21 storoči, internet nenormálne rýchlo pokročil,ludia už v podstate všetku hudbu sťahujú z netu(česť výnimkám) a tým vlastne poškodzujú súčasné kapely, ktoré sa chcú presadiť ako to teda vnímate z pohladu kapely ktorá chce nejaku odmenu za svoje dielo ktoré stvorila?
Lišo: Nebudem klamať a písať aký som ja poctivý kupec lebo aj ja sťahujem nejaké tie veci ale myslím že keď CD stojí 200 Sk a kapela sa mi páči tak je smiešne si to stiahnúť lebo v tejto dobe dve kilká ešte nikoho nezabili. Nikdy som to nechápal lepšie ako teraz keď sme si celý album vydali sami. Ten vzorec je jednoduchý: pokiaľ si fanúšik kúpi CD hocijakej kapely tak tým podporuje scénu či už punkovu hiphopovu lúčnicu? to je fuk akú proste kapela má ďalšie prostriedky na nahratie ďalšieho albumu a vydanie ďalšieho CD. Ale samozrejme nepodporujem predajcov CD ktorý za jeden kus pýtajú 600 Sk až 700 Sk lebo to je ťažké zdieranie ľudí tak sa potom nečudujem že si to ľudia sťahujú.
Vanťo: No jasné keď už do toho niečo vrazíme chceme aby sa nám to pri najmenšom vrátilo. Každého z nás to stálo nemalý peniaz a nieje príjemné vidieť ako si to ľudia sťahujú vo veľkom. Myslím si že rozumný človek to pochopí zvlášť keď to je za babku. Ale týmto nechcem nikoho nijak odcudzovať, je to každého vec. Osobne si nosiče mojich obľúbených interpretov kupujem pokiaľ sú dostupný (v shopoch a pod.) ,ak nie sú, musím si ich zaobstarať inak bohužiaľ aj tou nelegálnou cestou:)

Ako vnímate pojem Emo čo pre vás toto slovo znamená, berete to skôr ako módny trend, ktorý momentálne letí snaď v každom kúte sveta alebo ako hudobný štýl?
Travis Lišo: V tejto dobe ako si už písal v otázke že všade to frčí je to dosť chúlostivá téma ale my to berieme úplne bez nejakých výhrad proste je to tu a ľudom sa to páči tak pečo by tam nemali vypadať. Emo ako hudba sa mne osobne dosť páči lebo je to fakt masaker plné energie a všetkých možných pocitov – very good!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vaňťo: Hudobný štýl to je, ale na Slovensku to beriem hlavne ako módny trend. Myslím si že u nás toto hnutie alebo ako by som to nazval, ľudia asi nepochopili. Tým nechcem uraziť ostatných ktorý obľubujú hudbu spätú s týmto štýlom na ktorej frčím vo veľkej miere aj ja. Celý tento módny trend sa odvíjal hlavne od tejto hudby, EMOtivnej hudby. Veľa ľudí na to kydá to je fakt. Počul som rôzne emo urážky o podrezávaní si žíl, samovrážd a rôznych hororových nezmysloch. Ako náhle prichádza k nám niečo nové musíme to hneď zakopať pod zem. My Slováci sme už raz taký. Ja tento štýl zastávam.

Aké sú vaše názory na ludí ktorí podlahnú tomuto módnemu trendu.vnímate to negatívne alebo pozitívne?
Lišo: Ja to vnímam pozitívne. Je taká doba tak prečo nie. Konečne zmena oproti tomu vyjebanému hiphopu ktorý snaď pohltil celý svet!!!! Keď frčal neopunk tak každý nosil pudlo reťaz a šiltovku tak prečo keď frčí emo by sa ľudia neobliekli ako emo. Viem že veľa ľudí okolo to bere doslova ako módny trend ale musíš uznať že tým holkám to brutálne sekne a sú sexi či nie?. Je to super!!!!
Vaňťo: Súhlasím s Lišom. Mne sa to páči ešte keby tam bolo viac tej hudby je to úplne najlepšie.

Na akých kapelách ste vyrastali, respektíve aké kapely ste počúvali v mladosti a aké kapely počúvate momentálne?čo sa týka československej a svetovej hudobnej scény.
ava
Lišo: No dúfam že ešte ma ľudia nedávajú do kategórie starý:) veď mám iba 22. hahahahaha. Predpokladám že nikoho neprekvapí keď napíšem že sme počúvali Blink 182 a všetky tie americké pecky a doteraz ich počúvame. Ale náš obzor sa odosť zvačšil tak pribudlo veľa nových srdcových kapiel. Konkrétne zo zahraničnej scény sú to (u mňa): Rise against, Airwaves, +44, 30 second to mars, Fal out boy, Lostprophets, Brand new, Saosin, Sunsgrind..... je toho veľa. Domáca scéna: bývalé Ine kafe, Plus minus proste čo sa mi dostane pod ruku a páči sa mi to tak to počúvam do omrzenia.
Vaňťo: Moja prvá skúsenosť s punkom bola keď som počul album Dookie od Green Day na tom som frčal asi rok bol som z toho úplne hotový:).Jasné že neskôr prišli veci ako Lag vagon, Good riddance, NOFX atď. Samozrejme aj Blink182 asi nie som sám:) Škoda že sa rozpadli. Momentálne ma dosť zaujímajú veci ako Underoath, Alexisonfire, Brend New, Saosin, Rise Against. Je toho oveľa viac no títo sú u mňa taký naj. Hlavne podľa nálady. Vypočujem si aj Avril keď mám chuť:). Z československej scény sa mi páči aj Komajota ale bohužiaľ čo sa týka punkrocku nepočúvam nič také československé.

Kedže sme fan stránka zaoberajúca sa kapelami Angels & Airwaves a +44, ktoré vznili z rozpadnutej kapely Blink 182, povedzte nám aký mala kapela Blink 182 vplyv na vás a vašu tvorbu?
Lišo: Podľa môjho názoru neskutočne veľký už len čo sa týka tej módy tak sme chceli vypadať ako oni a tvorby? Tak určite sme sa snažili napodobovať naše veci ich veciam. Veď my kým sme začali hrávať svoju tvorbu tak sme hrávali covery blinku takže tie znaky v nás určite ostali. Čo budem vraveť blink 182 je proste medzi mladými Kult!!!!
Vanťo: Určite nás veľmi ovplyvnili či už v hudbe alebo obliekaní aj správaní. Ale myslím si že sme to nikdy nepreháňali snažíme sa dať do všetkého veľký kus svojho Ja.

V ktorom roku ste sa dozvedeli o kapele Blink 182 a akým songom vás táto kapela zaujala?poprípade ak vaś zaujala niećím iným.
Lišo: Neviem presne v ktorom roku ale bolo to keď kapela Ine kafe mala rozhovor a tam spomenuli že počúvajú blink tak sme rýchlo bežali do CD predajne a kúpili ich CD a odvtedy sa to ťahá snami:). Mne osobne sa najviac páči all the smal things!!!!!

Aký máte názor na tieto 2 kapely AvA a +44, počuli ste ich albumy z roku 2006? a ak hej, ktorá z týchto 2och kapiel vás skôr oslovila a prečo?
Lišo: Mne sa viac páči + 44 príde mi to skôr bližšie k tomu blinku ale AvA ja úplne vymakaná vec čo sa týka aranžmá. Neviem povedať čo je lepšie a čo horšie. Obe majú niečo svojské a tým sú super. Počúvam obe!
ava Vaňťo: Pravda je že viac prvkov z Blinku je v +44 asi to bude tým že obsahuje viac bývalých členov ako AvA:); Ja obľubujem viac AvU je to niečo nové, rytmické proste Tomov hlas v takom to štýle vyznieva zaujímavo. Má niečo do seba. Dosť mi to pripomína U2. Ale keď mám chuť na trošku Blinku pustím si +44 asi tak...

Teraz trošku teoretická otázka, podľa vás, ktorá z týchto 2och kapiel sa skorej rozpadne respektíve ukončí svoju činnosť?
Lišo: Tak to je fakt teoretická otázka:). Toto absolútne ani netuším. Neprajem im aby sa rozpadli a ani na to nemyslím.
Vaňťo: To fakt netuším. Neviem ako ich ľudia berú vo svete, akú majú mienku ani ako členovia vychádzajú medzi sebou. Takže si asi nedovolím typnúť na zánik ani jednu z kapiel.

Na záver by som sa vás chcel chalani ešte spýtat, čo by ste chceli odkázat novým vznikajucim kapelám, ktoré si budú chciet skúsit život koncertovania a bavenia lúdi prostredníctvom hudby, akú radu by ste im posklytli zo svojich vlastných skúseností?
Lišo: Tak určite aby sa kvôli hudbe nehádali lebo to je dosť častý syndróm novovzniknutých kapiel. Nech sa pripravia na obrovskú záťaž peňazí lebo to je momentálne najvačšia prekážka. Ale hlavne nech to skúsia a možno motyka vystrelí.
Vaňťo: Poviem to ako Lenin „hrať, hrať, hrať“ :). Naozaj to chce veľa snahy a hrania. A hlavne nech si idú za svojím štýlom, nech hrajú čo ich baví za každú cenu a bude sa im super hrať napriek všetkým problémom ktoré hudba prináša. Hodne zdaru:)!
ava


ava
Na záver nesmie chýbať fotograf s Horskou Chatou


Použité fotky sú z akcie nakopni to! z dňa 28.9.2007, pre väčšie zobrazenie fotiek stačí na ne kliknúť.

Kapelu Horská Chata nájtede na ich oficiálnej >stránke<.
Taktiež aj na stránke >Bandzone<
alebo na stránke >Mamakupmibooster<, kde si môžete ich pesničky vypočuť.



Související články:
Rozhovor s kapelou MF (22.05.2008)
Rozhovor s N.D.E. (02.03.2008)
Rozhovor s Orangecap (14.01.2008)
Rozhovory s kapelami (15.11.2007)
Avril Lavigne (23.02.2007)


Komentářů: 1 | RSS |




Komentář ze dne: 16.12.2009 11:14:52     Reagovat
Autor: avax     Staň se naším fanouškem na FaceBooku
Notice: Undefined offset: 5 in /home/ftpsite/blink-182.cz/www/view.php on line 289

Titulek: Slavik 2009´je podvod!
SLAVIK 2009´ bol podvod!

...niekoľko intepretov, ktorí si hlasy posielajú sami. Zasvätené zdroje hovoria o tom, že medzi nich patrí aj Adam Ďurica, ktorý sa prebojoval medzi päť najpopulárnejších slovenských spevákov, ale exemplárnym príkladom je aj kapela Horská chata, ktorú nikto nepozná, ale podľa zverejnených výsledkov hlasovania v ankete Slávik 2009, dostali takmer 3300 hlasov, čo je približne toľko ako získali kapely Horkýže Slíže, Tublatanka a Team dokopy! Na druhej strane za svoju snahu v hlasovaní boli odmenení ziskom titulu Objav roka a mohli si prevziať cenu v priamom prenose na Markíze, čo je takisto priam nezaplatiteľné promo. (Aj keď chlapci by asi možno presne vedeli, koľko času a peňazí ich to stálo)...

Citajte viac na:
http://slusny.blog.sme.sk/c/211757/Slavik-2009-na-Markize-bol-trapas-a-podraz-na-vsetkych.html

Jméno (přezdívka): 
Titulek: 

[Ochrana proti spamu]
Co je zítra za den? (bez diakritiky): 

(Dnes je středa/streda)

    

Design: cross, POET | Kód: phpRS | Všechna práva vyhrazena. © 2006-2013 | Přihlásit se